FANDOM

アチーブメントバッジウィキアが提供する拡張機能です。彼らは、編集を維持し、リーダーボードにランクアップするようユーザーに促すための方法です。特定のWikiはしかし、いくつかは個人的な理由のためではないん、バッジを追加することを選択しました。未発表と引退バッジを数えるときに、この数は49に上げているが、カスタムバッジを除くと、36バッジは、現在ありません。

Badge types編集

数々のバッジの種類があります。特定の状況がそのような500ページを編集するように、満たされたときに各々が得ることができる。バッジは、彼らがリーダーボードに上昇に役立つであろう、ポイントでエディタの報酬を授与致します。より困難なバッジが得ることで、より多くのポイントエディタが受け取る。編集者は、カスタムの条件が満たされた場合に報酬を与えられるカスタムバッジを作成することができます。

Points編集

バッジが得られた場合、エディタはポイントを得ることができます。ポイントはバッジの色に対応しました。バッジ、ブロンズ、シルバー、ゴールド、プラチナの4色があります。プラチナバッジポイントの最高額を与えるのに対し、ブロンズバッジは、ポイントの最低量を与える。

共有バッジを退職する前に入手した場合は、すべてのブロンズバッジを140ポイントでエディタの報酬を授与致します取得、しかし、これは170まで上昇させる。全ての銀バッジを得ることが共有バッジが退職する前に入手した場合は、これは750に上昇させ、650ポイントでエディタの報酬を授与致します。未発表のブログ記事バッジ公式行われるとしたら、これは950に上げられる。任意の繰り返しなしにすべての金バッジを得ることが1200ポイントでエディタの報酬を授与致します。すべてのプラチナバッジを取得することは250ポイントで、エディタの報酬を授与致します。

任意の繰り返しなしで可能なすべてのバッジを得ることが共有バッジが退職する前に入手した場合は、これは2070まで上昇する、1940ポイントでエディタの報酬を授与致します。未発表のブログ記事バッジが公式行われた場合にはこれをさらに2270まで上昇させる。

すべてのバッジを受信するためには、次の条件が満たされている必要があります。

ページ500の編集をする 記事への500画像を追加 ページを250カテゴリを追加 365日間連続して編集します。 ブログの記事を作成します。 10のブログの記事にコメント ユーザーページを編集 他のユーザーの会話ページにメッセージを残す wikiの作成者であること 彼らの創造の時間内で100ページを編集 一日で100編集を行う wikiに千回目(または増分)の編集をする 他の二つの条件は、退職前に、満たされている必要がありました。

シェア1リンク 50人々は共有リンクをクリックしたために取得 これらのバッジがリリースされた場合、もう一つの条件が満たされなければならない。

50のブログの記事を作成します。

Current badges編集

Edit track
Making a Difference-icon Making a Difference Awarded for making 1 edit on an article!
Just the Beginning-icon Just the Beginning Awarded for making 5 edits on articles!
Making Your Mark-icon Making Your Mark Awarded for making 10 edits on articles!
Friend of the Wiki-icon Friend of the Wiki Awarded for making 25 edits on articles!
Collaborator-icon Collaborator Awarded for making 50 edits on articles!
Wiki Builder-icon Wiki Builder Awarded for making 100 edits on articles!
Wiki Leader-icon Wiki Leader Awarded for making 250 edits on articles!
Wiki Expert-icon Wiki Expert Awarded for making 500 edits on articles!
Pictures track
Snapshot-icon Snapshot Awarded for adding 1 picture to an article!
Paparazzi-icon Paparazzi Awarded for adding 5 pictures to article!
Illustrator-icon Illustrator Awarded for adding 10 pictures to article!
Collector-icon Collector Awarded for adding 25 pictures to article!
Art Lover-icon Art Lover Awarded for adding 50 pictures to article!
Decorator-icon Decorator Awarded for adding 100 pictures to article!
Designer-icon Designer Awarded for adding 250 pictures to article!
Curator-icon Curator Awarded for adding 500 pictures to article!
Category track
Make a Connection-icon Make a Connection Awarded for adding 1 article to a category!
Trail Blazer-icon Trail Blazer Awarded for adding 5 articles to categories!
Explorer-icon Explorer Awarded for adding 10 articles to categories!
Tour Guide-icon Tour Guide Awarded for adding 25 articles to categories!
Navigator-icon Navigator Awarded for adding 50 articles to categories!
Bridge Builder-icon Bridge Builder Awarded for adding 100 articles to categories!
Wiki Planner-icon Wiki Planner Awarded for adding 250 articles to categories!
Blog Post track
Something to Say-icon Something to Say Awarded for writing 1 blog post!
Blog Comment track
Opinionator-icon Opinionator Awarded for writing a comment on 3 different blog posts!
And One More Thing-icon And One More Thing Awarded for writing a comment on 10 different blog posts!
Wiki Love track
Key to the Wiki!-icon Key to the Wiki! Awarded for contributing to the wiki every day for 5 days!
Two Weeks on the Wiki-icon Two Weeks on the Wiki Awarded for contributing to the wiki every day for 14 days!
Devoted-icon Devoted Awarded for contributing to the wiki every day for 30 days!
Dedicated-icon Dedicated Awarded for contributing to the wiki every day for 60 days!
Addicted-icon Addicted Awarded for contributing to the wiki every day for 100 days!
A Wiki Life-icon A Wiki Life Awarded for contributing to the wiki every day for 200 days!
Wiki Hero-icon Wiki Hero Awarded for contributing to the wiki every day for 365 days!
Special Achievements
Welcome to the Wiki-icon Welcome to the Wiki Awarded for joining the wiki!
Introduction-icon Introduction Awarded for adding to your own user page!
Stopping By to Say Hi-icon Stopping By to Say Hi Awarded for leaving a message on someone else's talk page!
The Creator-icon The Creator Awarded for creating the wiki!
Pounce!-icon Pounce! Awarded for making edits on 100 pages within an hour of the page's creation!
Caffeinated-icon Caffeinated Awarded for making 100 edits on pages in a single day!
Lucky Edit-icon Lucky Edit Awarded for making the Lucky 1,000th edit on the wiki!
Retired Badges
Sharer-icon Sharer Awarded for sharing 1 link
Bring it back-icon Bring it back Awarded for getting people to click on 1 shared link.
Speaker-icon Speaker Awarded for getting people to click on 5 shared links.
Announcer-icon Announcer Awarded for getting people to click on 10 shared links.
Evangelist-icon Evangelist Awarded for getting people to click on 50 shared links.
Unreleased Badges
Five Things to Say-icon 言うべき5つのこと。 Awarded for writing 5 blog posts
Talkshow-icon トークショー Awarded for writing 10 blog posts
Life of the Party-icon 党の生活。 Awarded for writing 25 blog posts
Public Speaker-icon 演説家 Awarded for writing 50 blog posts

MediaWiki pages編集

Wiki employs the use of MediaWiki pages in order to standardize the text used in badges. This page contains a list of all general badge MediaWiki pages.